Szukaj
CZOŁGI T-72, PT-91 I POCHODNE

Skrzynie przekładniowe – ZESPÓŁ PRZEKŁADNI
Zespoły przekładni złożone są ze skrzyni biegów i przekładni planetarnej.
Zapewniają zwrotność, niezawodność, elastyczność oraz wytrzymałość przy każdej pogodzie i w każdych warunkach terenowych

Skrzynia przekładniowa prawa 175.48.001sb
Skrzynia przekładniowa lewa 175.48.002sb

Przekładnie wykonujemy w wersjach sb-3, sb-3Ax, sb-3Bx, sb-3Cx

PARAMETRY JM WERSJA …..sb-3Cx
Przenoszona moc KM 850
Max. moment obrotowy (przy 1300 obr/min) Nm 3100
Ilość biegów 7+1
Całkowite przełożenie 78,27
Waga kg 700

Skrzynie przekładniowe o wzmocnionej konstrukcji:

Skrzynia przekładniowa prawa 670.48.001z
Skrzynia przekładniowa lewa 670.48.002z

PARAMETRY JM WERSJA 670.48…
Przenoszona moc KM 1000
Max. moment obrotowy (przy 1300 obr/min) Nm 4300
Ilość biegów 7+1
Całkowite przełożenie 78,27
Waga kg 718

Zwiększoną niezawodność i trwałość przekładni uzyskano poprzez:

  • Wzmocnienie kół zębatych poprzez modyfikację linii zęba
  • Wzmocnienie łożyskowania kół zębatych i innych elementów
  • Zmianę zarysu tarcz sprzęgłowych
  • Poprawę układu smarowania
  • Zmianę konstrukcji siłowników
  • Zastosowania wydajniejszej pompy olejowej

Przekładnie w wersji wzmocnionej są w pełni zamienne z przekładniami standardowymi i znajdują zastosowanie we wszystkich pojazdach gąsienicowych budowanych na bazie podwozia czołgu T-72.

Do wszystkich produkowanych przez nas skrzyń przekładniowych posiadamy stanowiska badawcze.
Dla Klientów zewnętrznych produkujemy również stanowiska badawcze do zespołów na bazie dokumentacji własnej lub powierzonej.
Przykładowe stanowiska badawcze:

STANOWISKO BADAWCZE DO SKRZYŃ PRZEKŁADNIOWYCH 48 GRUPY 850-1000KM:

STANOWISKO BADAWCZE DO PRZEKŁADNI POŚREDNICH 45 GRUPY:

STANOWISKO BADAWCZE DO ROZDZIELACZY 62 GRUPY:

Przekładnie boczne:

Przekładnia boczna jest jednostopniowym planetarnym reduktorem o przełożeniu stałym.

Zmniejsza ona obroty na wyjściu skrzyni biegów i odpowiednio zwiększa moment obrotowy.

Przekładnia boczna jest połączona ze skrzynią biegów tworząc jeden zespół o masie ponad 700 kg.

Produkujemy oraz wykonujemy przeglądy i remonty:

  • 171.45sb
  • 175.45sb-1Ax
  • 170.45sb

Zastosowanie we wszystkich pojazdach gąsienicowych budowanych na bazie podwozia czołgu T-72.

Produkujemy oraz wykonujemy przeglądy i remonty:

Służą do tłumienia drgań oraz częściowego pochłaniania wstrząsów i uderzeń występujących podczas jazdy pojazdu gąsienicowego.
Amortyzatory są typu dźwigniowo- łopatkowego.
W pojeździe montowane jest 6 amortyzatorów po 3 z każdego boku przy 1,2 i 6 kole nośnym, które są połączone z wahaczami kół nośnych.
Amortyzatory są napełniane olejem , którego nie uzupełnia się podczas eksploatacji. Tarcie oleju powstające przy przeciskaniu się przez otwory zaworów stwarza siłę oporu w wyniku której następuje tłumienie drgań kadłuba pojazdu.

AMORTYZATORY HYDRAULICZNE:

  • 172.52.043sb-1
  • 172.52.044sb-1
  • 172.52.045sb-1
  • 172.2M.52.001sb
  • 172.2M.52.002sb
  • 172.2M.52.003sb

Zastosowanie we wszystkich pojazdach gąsienicowych budowanych na bazie podwozia czołgu T-72.

AMORTYZATORY CIERNE:

  • ACP.52.0201 AMORTYZATOR 1LK
  • ACP.52.0202 AMORTYZATOR 2LK 2PK
  • ACP.52.0203 AMORTYZATOR 6LK
  • ACP.52.0204 AMORTYZATOR 1PK
  • ACP.52.0205 AMORTYZATOR 6PK

Produkujemy oraz wykonujemy remonty:

  • Koło nośne W-172.50.053sb lub 172.50.001sb
  • Koło nośne W-172.50.054sb lub 172.50.002sb

Zastosowanie we wszystkich pojazdach gąsienicowych produkowanych na bazie podwozia czołgu T-72.

Produkujemy oraz wykonujemy remonty:

MECHANIZM WSPOMAGAJĄCY

  • 170.64.1sb-1
  • 172.64.001sb-4

Zastosowanie we wszystkich pojazdach gąsienicowych budowanych na bazie podwozia czołgu T-72.
Mechanizm wspomagający w układzie sterowania hamulcem

NAPĘD ROZRUSZNIKA PRĄDNICY

  • 175.47sb-1-Ax

Służy do przekazywania obrotów od rozrusznika- prądnicy na silnik w zakresie rozruchowym i do przekazywania obrotów od silnika na rozrusznik- prądnicę w zakresie prądotwórczym.
Napęd jest montowany na przekładni pośredniej w czołgach T-72, PT-91 i pochodnych.

Produkujemy oraz wykonujemy remonty:

ZAWORY ZWROTNE I ZAWORY DŁAWIĄCE TD.50…

ZAWÓR 170.105.010sb-D

ZAWORY ROZRUCHOWE 670.60.2000z-1

ROZDZIELACZ 170.105.037sb-1

ROZDZIELACZ 170.106.019sb

Produkujemy i remontujemy również inne rozdzielacze stosowane w podwoziach pojazdów gąsienicowych na bazie T-72

Produkujemy oraz wykonujemy remonty:

ZŁĄCZE OBROTOWE TD50.07.230z-2

Stosowane w wozie WZT-3 jako element sterowania żurawiem

ZŁĄCZA ELASTYCZNE

  • 172.47.001sb, 172.47.004sb

ZŁĄCZE HYDRAULICZNE Z WAŁEM

  • 172.47.015sb

ZŁĄCZE NAPĘDZAJĄCE ZE SKALĄ 175.45.111-1
ZŁĄCZE NAPĘDZAJĄCE ZE STOŻKAMI 172.45.051sb

Oferta :: Menu